Informacje dla klientów w biurze

Written by
Categories: firma

W każdym biurze powinno znajdować się miejsce na informacje dla klientów. Można je umieszczać na tablicy informacyjnej, lecz sporo ludzi widząc rząd wydrukowanych stron nie będzie miało ochoty zobaczyć co na nich jest napisane. Część osób jednak preferuje otrzymać konkretne informacje bezpośrednio od pracownika biurowego, dlatego to na jego biurku muszą znaleźć się materiały informacyjne takie, jak katalogi czy ulotki, bowiem są to materiały najpowszechniej używane w biurach do pracy z nabywcami. Na bazie katalogu pracownik biura może pokazać przyszłemu klientowi jaka jest obecna oferta firmy oraz na jakie zniżki klient może liczyć wybierając daną opcję. Ponadto na katalogach powinny pracować biura podróży, bowiem w ten sposób mogą pokazać klientowi zdjęcia z miejsc, do których organizują wycieczki. Widząc zdjęcia zarówno ciekawostek turystycznych, hoteli czy zabytków, które można znaleźć w konkretnym miejscu klient prędzej zdecyduje się na zakup wycieczki, a niżeli gdy tylko pracownik powie mu, że w tym miejscu będzie miał zapewniony nocleg w trzygwiazdkowym hotelu a z okna będzie miał panoramę na Morze Czerwone. Dlatego też katalogi przydatne są w pracy z klientem, ale nie tylko w biurach podróży, również salony sukien ślubnych powinnypracować z katalogami, szczególnie, kiedy

przyszła panna młoda chce wybrać unikatowy projekt, wtedy salon może zapewnić jej dostęp do kreacji zagranicznych projektantów za pośrednictwem katalogu. Także sklepy bardzo często dają gazetki reklamowe, które są formą katalogu, aby klient po zrobieniu zakupów wrócił jeszcze raz po produkty zamieszczone w takim folderze. Bardzo często w biurach czy sklepach można znaleźć także stojaki reklamowe, na których ułożone są materiały promocyjne, głównie ulotki, które są najbardziej treściwe dla klientów.